DJECO TÁRSASJÁTÉK – PIZSAMA PARTI – PYJAMA PARTY
Djeco Pizsama party társasjáték. A pizsama partyk fontos kelléke! A játékosoknak a húzott lapok alapján különböző feladatokat kell teljesíteniük. Garantált nevetés!
A játék leírása:
Djeco társasjáték: Pyjama Party – Pizsama party
Ajánlott életkor: 7 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 80 feladatkártya (4×20), 4 bábu, 1 dobókocka, 1db (4 részből álló) játéktábla
A játék célja: a kezdő mezőből eljutni a játéktábla közepén lévő célterületre
A játék előkészülete: Állítsátok össze a játéktáblát, kártyákat a hátoldalukon látható minták szerint rakjátok 4 pakliba és a hátlapjukkal felfelé tegyétek a tábla mellé.
A játék menete: Mindenki válaszon egy bábut, amit tegyetek a startmezőbe. A játékosok egymás után dobjanak a dobókockával és a dobott értékben lépnek a játéktáblán. Ha valaki hatost dob, akkor még egyszer dobhat. Amelyik mezőre lépett, ott végre kell hajtania a mező jelzése szerinti feladatot.
A táblán lévő mezők lehetnek:
– fehér mező – semmit sem kell tenni, a következő játékos dob a kockával
– speciális mező – végre kell hajtani a rajta lévő utasítást (+2, +3 és -2, -3, ezekben az esetekben 2-t vagy 3-at előre, illetve hátra kell lépni)
– 1 színes virágot tartalmazó mező – húzni kell a mezőnek megfelelő színű kártyák közül, és végrehajtani a feladatot
- narancs: mi lennél ha…?
- pink: személyes történet
- kék: kitalált történet
- zöld: végrehajtandó feladat
– 2 színt tartalmazó mező – a mezőre lépő játékos dönti el melyik színt választva húz feladatkártyát
– 4 színt tartalmazó mező – a mezőre lépő játékos számára a többiek választják ki, melyik színű pakliból kell választania. A döntést el kell fogadnia.
A feladatkártyák értelmezése: (a játékosok közösen újraértelmezhetik a kártyák jelentését, és ha szeretnének, személyre szabott kérdéseket tehetnek fel)
Narancsszínű kártyák: mi lennék, ha …
Képzeld el, „mi lennél, ha egy …. lennél”, akkor te — lennél
Pink kártyák: valódi, személyes történetek
Egy megtörtént esetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést, amelyet a kártya témája sugall.
Kék kártyák: kitalált történetek
Mit jelent ez a kép neked? Minél több időt szakítotok, hogy fejlesszétek és megbeszéljétek együtt, annál érdekesebb és élvezetesebbé válik.
Zöld kártyák: végrehajtandó vagy elviselendő feladat
Abban az esetben, ha többiek úgy értékelik, hogy a feladatot sikeresen végrehajtotta a játékos, előre léphet 3 mezőt, ha nem fogadják el, akkor hátra felé 2-t kell lépnie.
Ki nyer: az lesz a nyertes, aki először ér be a tábla közepén lévő területre.
Elfogyott