Ujjakra fel HPD Toys-készségfejlesztő társasjáték
7750 Ft
Raktár:
Raktáron
Minden játékos kap egy garnitúra színes gyűrűt (sárga, piros, világoskék, sötétkék, lila), amit maguk elé helyeznek az asztalon.
A csengőt helyezzük az asztal közepére. A kártyákat keverjük össze és fejjel lefelé tegyük a csengő mellé.
A játék menete:
- Az első játékos felfordítja az első kártyát.
- A játékosok megnézik a kártyán látható mintát, eldöntik, hogy vízszintesen vagy függőlegesen kell a mintát az ujjaikon kirakni.
Figyelem: Amennyiben a kártyán a minta függőleges, a gyűrűket a színek szerint a mutatóujjra kell felhúzni és ha a minta vízszintes, a gyűrűket az öt ujjra kell felrakni. Elképzelhető az is, hogy a vízszintes mintában a gyűrűk átfedik egymást (tehát egy-egy ujjra több gyűrűt kell felhúzni).
- A minta alapján a lehető leggyorsabban kell a játékosoknak a gyűrűket az ujjaikra felhúzni.
- Aki először végez, megnyomja a csengőt és mindenki abbahagyja a feladatot. A többi játékos ellenőrzi a megoldást. Amennyiben jó, a győztes játékos megtartja a kártyát, de ha nem helyes a megoldás, a játékos a kártyát a neki jobbra ülő játékosnak adja.
- A játéknak akkor lesz vége, amikor az összes kártya elfogyott középről. A játék győztese az lesz, aki a legtöbb kártyát gyűjti össze a játék végéig.
Tartozékok:
4 db sárga gyűrű, 4 db piros gyűrű, 4 db világoskék gyűrű, 4 db sötétkék gyűrű, 4 db rózsaszín gyűrű
1 db csengő
54 db feladatkártya