Sale

A Kis Herceg – Memória Verseny-társasjáték-Hape

5800 Ft

Raktár: Raktáron

artalma:
– 1 db játék tábla
– 1 db dobókocka
– 4 db fa bábu
– 1 db pohár
– 18 db csillag korong
– 18 db rózsa korong
– 4 db kis rózsa korong
Anyaga: fa

 2-4

 

 4 – 10

Fedezd fel újra a Kis Herceg történetét ezzel a vidám Memória versennyel! Meg tudod találni az összeillő zsetonokat? A barátságos kígyó segít neked, de óvakodj a rózsától! Próbáld ki mind a három játékmódot!

Játékmódok:
1.
Játékosok száma: 2, vagy több főElőkészületek: Véletlenszerűen rakjátok le a zsetonokat (18db csillagos és 18db rózsás zseton) képpel lefelé az asztalra.
Játékmenet: A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Választ magának 2 darab zsetont felfordítja képpel felfelé. Amennyiben két egyező figurás (pl.: pillangó, repülő, könyv) zsetont fordított fel a játékos, akkor megnyerte ezt a párt és újra próbálkozhat. Amennyiben nem, akkor visszafordítja és a tőle balra ülő játékos próbálkozhat találni két egyező figurás zsetont. A játék akkor ér véget, amikor elfogynak az asztalról a zsetonok. Az a játékos nyer, akinek a legtöbb párja van.

2.
Játékosok száma: 2-4 fő
Előkészületek: Helyezzétek az asztal közepére a játéktáblát. Véletlenszerűen tegyétek a 18 darab csillagos zsetont a játékmező csillagjaira, képpel felfelé. Ezután összekeverve helyezzétek el a 18 darab rózsás zsetont a játéktábla közepén lévő 18 körre, képpel lefelé. Minden játékos válasszon magának egy fa figurát.
Játékmenet: Az a játékos kezdi a játékot, aki a legfiatalabb, vagy aki a legutóbb látta a Kis Herceg című filmet. Az óramutató járásának megfelelően haladnak a játékosok, mindenki ugyanarról a pontról – a Kis herceg bolygójáról – indul.
Az első játékos kockadobással kezd. Kövesd az utasításokat ha a kockán a következő jelkép látható:1-4 csillag. Mozgasd a figurádat az óramutató járásával megegyezően és lépj a kockán látható csillagok számának megfelelően. Minden zseton egy csillagnak számít. A figurád csak ott tud mozogni, ahol memória zseton van képpel felfelé a csillagon. Próbáld megtalálni a tábla közepén azt a zsetont amin azonos kép látható azzal amire érkeztél a dobás után.
– Ha azonos zsetont találtál akkor azt felveheted és dobj a kockával újra
– Ha nem találtál azonosat, akkor próbáld megjegyezni a figurákat, ha újra rád kerül a sor, akkor tudd, hogy melyiket kell megfordítani újra.

*Ha mindkét memória zseton megvan, akkor a figurád megállhat a csillagon.
Kígyó jelkép: Szabadon mozgathatód a figurádat bármely képpel felfelé lévő zsetonra. Próbálj arra lépni, amely párjának ismered a helyét a lefordított zsetonok közt.
Rózsa jelkép: Egy körből kimaradsz, hogy gondozd a rózsát.
A játék vége: A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetonja van.

3. Az alapjáték szabályait kell alkalmazni a következő módosításokkal: A játékosok előkészítik a kis rózsa zsetonokat és az üvegburát is. Gondoznod kell a rózsát, úgy hogy valamelyik rózsa zseton hátoldalára helyezed a burát. Ez azt jelenti, hogy ezt a zsetont nem lehet megnézni addig amíg ki nem nyitod a burát a kis rózsás zseton segítségével.
A kis rózsa zseton jelentése:Minden játékos kap egy kis rózsa zsetont. Ha szeretnéd megszerezni az üveggömb által lefedett memória zsetont, akkor használnod kell a kis rózsa zsetonodat, hogy az kinyissa a burát. Minden játékosnak csak egy esélye van használni ezt a lehetőséget.

A játék az első pontban leírtak szerint kezdődik és zajlik mindaddig, amíg már csak két pár memória zseton maradt a játéktáblán. Akinek először sikerül megszerezni az egyik párt az magához veheti az összes zsetont, nem számít, ha a bura fedi valamelyiket. A játék végén az a játékos nyer, akinek a legtöbb zsetonja van.

“Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan.”
(Antoine de Saint-Exupéry: A kis herceg)

Loading...