TÁRSASJÁTÉK – HANGOS – KÉPES BÚJÓCSKA – MEMO MEUH-DJECO
Egy vicces emlékeztető,memória játék, ahol egy sárga pelletet kell nyomnia, hallgatnia és felismerni az állat kiáltását, majd megtalálni a kártyák között.
A klasszikus újratárcsázás a memória és a hallás bemutatására.
Játékleírás:
Djeco társasjáték: Állatos hang-kép memória
A játék tartalma: 1 állathangokat rejtő alaplap, 16 állatkártya, 16 kis piros korong
Előkészületek: Fordítsd meg az alaplapot és kapcsold be a hangoka
(„ON” állásban), majd szórd szét az állatkártyákat a tábla körül képpel lefelé fordítvaMielőtt elkezdődne a játék, aktiváljátok a hangokat ezzel a gombbal:
Figyelem! Ezt a gombot nem szabad játék közben újra megnyomni, csak játék előtt!
A játék menete: A gyerekek az óramutató járásának megfelelő irányban egymás után következnek. A legfiatalabb játékos kezd. Ha rád kerül a sor, először nyomd meg az egyik hang-gombot az alaplapon, majd fordíts fel egy állatkártyát az asztalon.
- Ha a hang megegyezik a képen látható állat hangjával, megnyered a kártyát és azt a gombot takard le egy piros koronggal. Majd újra Te következel.
- Ha a hang nem egyezik meg a képpel, helyezd vissza a kártyát ugyanoda és a következő játékos jön. A játékosok körről-körre memorizálják az állatképek és hallott hangjuk helyét.
A játék győztese: A játék véget ér, amikor minden kártya párját megtaláltuk és minden hang-gombra piros korong került. A játékot az nyeri meg, aki a legtöbb állatkártyát szerezte meg.
Új játék indítás: Mielőtt új játékba kezdtek, nyomjátok meg a gombot. Ezzel megkeverjük a hangokat és így nem mindig ugyanazon a helyen szólnak. De legyetek óvatosak! Játék közben Ne nyomjátok meg ezt a gombot! Ne feledjétek játék végén kikapcsolni az alaplapot (tegyétek „OFF” állásba).